Vodafone is druk in de weer met Vodafone 360. Vodafone 360 moet het gebruik van Internet op de mobiele telefoon verder gaan stimuleren. Met Vodafone 360 moet het mogelijk worden om de contactgegevens te combineren met de social networks zoals Facebook, Twitter en Hyves. Momenteel is Vodafone één van de grootste telecomaanbieders, en zo hopen zij ook het marktaandeel te gaan bepalen van de internettende beller!
Vodafone gaat de concurrentie aan met de iPhone en de Blackberry. Volgens Vodafone was dit de beste tijd om Vodafone 360 te lanceren. Dit omdat er een zeer groeiende vraag is naar internetmogelijkheden op de mobiele telefoon. Functies als e-mailen, foto’s publiceren, twitteren, krabbelen en elk ander gebruik van sociale netwerken, moet Nederland binnenkort dus massaal gaan doen via de Vodafone 360. Ook speelt Vodafone met de nieuwe dienst goed in op de vraag naar het delen van video’s, muziek en games. Ook dit wordt één van de velen functies.
Naar alle waarschijnlijkheid is de nieuwe Vodafone 360 rond de Kerst ook in Nederland te verkrijgen.