• RSS
  • Facebook
  • Twitter

microsoftSoftwaregigant Microsoft slaat een nieuwe weg in. Om meer nieuwe klanten bereiken gaan zij over een periode van 3 jaar gratis software geven. Dit maakte Microsoft topman Scott Guthrie bekend tijdens een driedaagse conferentie in Amsterdam. Gebruikers kunnen gebruik gaan maken van ‘WebsiteSpark’, een leuke methode om zo Microsoft software zoals Visual Studio Pro en Windows Web Server uit te proberen.

Aan de eerste kennismakingen zullen dus ook geen kosten zitten verbonden. Via dit pakket wil Microsoft meer nieuwe klanten binden aan de diensten van de softwaregigant. Een slimme zet, omdat Microsoft de laatste jaren felle concurrentie heeft van bedrijven als Adobe. Na de proefperiode van 3 jaar kunnen bedrijven uiteraard opzeggen, dit kost dan 100 dollar. Maar ook kunnen zij daarna ervoor kiezen om de samenwerking met de diensten van Microsoft voort te zetten, dit kost een bedrijf dan 999 dollar per jaar.

Categories: Actueel, Marketing

Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...