• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Zaken doenIn de blogreeks ´Online strategie´ willen wij u graag verder kennis maken met het Internet. En natuurlijk heeft u dat ook zelf, maar wij willen u inzicht geven in de doelstellingen achter websites en de verschillende soorten websites die er momenteel op het Internet zijn te vinden. Zo lieten wij u in de blog van gisterochtend kennis maken met het verkoopmodel. Vandaag bekijken we weer een ander model.

Zo is er nog het lead generatiemodel waarmee bedrijven zich willen verkopen aan potentiële klanten via het Web. Was dit voorheen nog een bezoek van een Sales director met een folder of flyer, tegenwoordig neemt de Internetsite een groot deel van al die taken waar. Door je als bedrijf zo via het Internet te presenteren is dat een heel groot pluspunt. Hoe meer informatie er beschikbaar is over het product, des te meer vergelijkingsmateriaal de potentiële klant heeft.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...