• RSS
  • Facebook
  • Twitter

mcdonaldsIn de vorige blogs uit deze reeks hadden we u verteld wat de verschillende mogelijkheden waren om online te presteren en geld te verdienen. Zo kun je de websites opdelen in verschillende categorieën. Ook in deze blog neem ik dus zo´n categorie, een website model, weer verder onder de loep.

Internet blijft een uniek medium, ook voor bedrijven die niet via het Internet kunnen verkopen! Zij gebruiken het als brandingmodel om zo de branding nog groter te maken. Het vergroten van de branding, is in het Nederlands het vergroten van de naamsbekendheid. Op het Internet is het voor ondernemers een ultieme manier om alle informatie te publiceren over het bedrijf. De bezoeker kan vervolgens zelf selecteren welke informatie voor hem toereikend is. Een goed voorbeeld van zo’n brandingmodel is bijvoorbeeld McDonald’s. Zij kunnen geen producten verkopen via de website, maar kunnen wel daarmee hun naamsbekendheid vergroten. Dus zo heeft het Internet ook voor de zakelijke markt heel wat veranderingen en verbeteringen gebracht.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...