• RSS
  • Facebook
  • Twitter

bolVandaag is Bol.com verder uitgebreid. Bol.com wil zich ook gaan richten op de markt van speelgoed. Bol.com blijft hiermee groeien en heeft daarmee ook een goede timing uitgekozen, met de Feestdagen voor de deur hebben zij nog een ruime tijd wat te werken aan hun online strategie en het bekend te laten maken aan het publiek.

Momenteel is Bol.com de grootste Nederlandse online aanbieder van boeken, electronica en entertainment. Het aanbieden van speelgoed moet hiermee ook al het shopleed rond de feestdagen verzachten. “Daarbij is het rond de feestdagen in speelgoedwinkels ontzettend druk, staan er lange rijen voor de kassa en is de kans groot dat hetgeen je wilt hebben in die maanden uitverkocht is.”, aldus Daniel Ropers, algemeen directeur van Bol.com. Bol.com maakt het zoeken en het kopen van een cadeautje gemakkelijker, dit door middel van een zoekmachine, waarmee cadeautjes kunnen worden geselecteerd op merk, leeftijd, geslacht en spelthema’s.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...