• RSS
  • Facebook
  • Twitter

zoominDe reclamebudgetten van de tv-omroepen worden langzaam verschoven richting het Internet. Bijna alle Nederlandse omroepen maken gebruiken van streaming media. RTL Gemist, SBS Programma Gemist, Uitzending Gemist worden dagelijks miljoenen malen bezocht. Adverteerders gebruiken deze markt daarom ook sneller om te adverteren, dan voorheen met de tv. Dat beweert Arno de Keijzer, operationeel directeur van Zoom.in.

Zoom.in is de marktleider op het gebied van online nieuws video’s. Zoom.in maakt video’s van nieuwsfeiten in binnenland, buitenland, maar ook op het gebied van showbizz. Vervolgens biedt Zoom.in deze video’s aan aan bekende websites zoals Telegraaf en MSN.nl. Ook verdient Zoom.in erg veel aan adverteerders. In de eerste helft van 2009 hebben zij daarom ook meer omzet gedraaid, dan in de eerste helft van 2008. Dit ondanks recessie en kredietcrisis. Volgens deskundige zijn adverteerders eerder bereid online te adverteren, omdat het goedkoper is en het gemakkelijker is om exact de doelgroep te bereiken.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...