• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Doelgroep

Posted by Henri 0 Comment

mailcampagneEen website is wereldwijd en dus daarmee voor iedereen toegankelijk. Toch is het erg belangrijk om te weten voor wie je de website hebt gemaakt. Want niemand heeft een website in de lucht ‘voor iedereen’. Dit simpelweg omdat het onmogelijk is.

Ieder product, dienst of website heeft daarom een doelgroep bepaald. Dit is een groep mensen die samen iets gemeen hebben. Bijvoorbeeld dezelfde leeftijd, interesses, geslacht, woonplaats etc. Op een bepaalde manier zijn deze mensen met elkaar verbonden, en om die reden is die website ook speciaal voor die groep mensen gemaakt. Om online bezig te zijn is het heel belangrijk om je doelgroep gewoon te beschrijven per segment. Dat is eigenlijk het zo nauwkeurig mogelijk beschrijven van je doelgroep. Probeer daarbij alle eigenschappen te vermelden. Want als een maker de exacte doelgroep voor zich heeft, is het makkelijk je daarop te richten met eventuele marketing rondom de website. Zo is het gemakkelijker om te weten waar je kunt adverteren, en weet je waar de doelgroep zich mee bezig houdt.

En als u eenmaal zelf in beeld hebt gebracht wie uw doelgroep is, dan is deze doelgroep ook binnen handbereik. Zo kunt u bijvoorbeeld via mail-campagne.nl uw doelgroep bereiken met een scala van mogelijkheden! Neem eens een kijkje op de website, of vraag gratis een vrijblijvende demonstratie aan!


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...