• RSS
  • Facebook
  • Twitter

nikeidProducenten zitten nooit stil. Met de huidige technieken is de productlevenscyclus van velen producten steeds korter. Daarom zijn de producten steeds op zoek naar vernieuwingen, verbeteringen en innovaties. Aangezien de consument tegenwoordig ook steeds mondiger wordt, is dat ideaal om daar gebruik van te maken door middel van co-creaties.

De komende blogs gaan we daar even goed bij stil staan. Wat zijn de voordelen, de redenen en wat het precies is staat daarom in deze blogs centraal.

Even een paar voorbeelden uit de praktijk. Lego maakt tegenwoordig gebruik van Lego Factory. Nike heeft NIKEiD, en Dell maakt gebruik van DellIdeaStorm. Dit allemaal met het doel om van de gebruikers enthousiaste en meedenkende partners te maken. Een definitie voor dit idee is het open en continue samenwerken tussen organisaties en de consument. De consument is de doelgroep, zij bepalen uiteindelijk of een product een topper of flop wordt. Daarnaast kunnen zij als geen ander kijken naar de gebruikerskwaliteit.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...