• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Verkoop van computersIn tijden van kredietcrisis en recessie is het belangrijk om te zorgen voor verandering, verbetering en innovatie. Dat is het ultieme wapen tegen de recessie, maar helaas heeft Nederland dat (nog) niet door. Uit onderzoek blijkt dat Nederland in de afwachtende positie is en niets onderneemt. Ondernemende plannen worden oneindig uitgesteld tot na het herstel.

Veel bedrijven zitten momenteel in een afwachtende positie en te wachten tot de klanten naar hen toekomen. Investeringen worden niet meer gedaan en de markt komt zo langzaam aan stil te staan. De bedrijven die momenteel weinig ondernemen, boeken ook weinig succes, of falen waarna een faillissement volgt. Slechts enkele bedrijven zien de kredietcrisis om er beter uit te komen. Zij investeren veel in naamsbekendheid, sales en marketing. Deze bedrijven weten voornamelijk in deze tijd hun hoofd boven het water te houden. Maar ook durven ondernemers geen nieuwe uitdagingen meer aan. Uit onderzoek blijkt dat één op de drie inwoners een ondernemend idee heeft. Maar hiervan wordt slechts 20% succesvol uitgevoerd.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...