• RSS
  • Facebook
  • Twitter

kerstNadat je een jaar lang jezelf hebt uitgesloofd voor je baas of klant is er natuurlijk niets leuker dan het uitpakken van je kerstpakket onder de kerstboom! Terwijl Sinterklaas nog niet eens onderweg is naar Nederland zijn de eerste Kerstpakketten-onderzoeken al gaande. Zo werd er in opdracht van ChapeauKado gedaan onder ondernemers. Hierin werd de vraagstelling voorgelegd of de ondernemers al wisten of zij dit jaar ook aan kerstpakketten gingen doen. 

Marketingtechnisch is een klein presentje of kerstpakket het ultieme middel om klantbinding te doen ontstaan. Maar het personeel? Uit onderzoek blijkt dat het personeel beter gemotiveerd is als het zich gewaardeerd voelt en dus een presentje krijgt. In dat opzicht is dus een kerstpakket al tijden geen kleinigheidje meer, maar een heuse investering! In het onderzoek werden in totaal 2100 bedrijven ondervraagd. Uit het onderzoek bleek dan ook dat slechts 16% van de ondernemers dit jaar het kerstpakket niet gaat doen. Jammer voor de medewerkers en klanten van die bedrijven, want ruim de helft van de ondernemers hebben i.v.m. het budget de beslissing nog even uitgesteld. Vooral in deze tijd is het heel belangrijk om te investeren in personeel en klanten. En met een kerstpakket is dat dus het ideale goede begin in het nieuwe jaar, vooral als zij van die andere aanbieder niets hebben ontvangen!


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...