• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Actie

Posted by Henri 0 Comment

ondernemerDeze week staan de educatieve blogs van Strategie Online in het teken van succesvol ondernemen. Het voorbereiden is inmiddels goed afgesloten, tijd om daarom tot actie te komen. Je bent helemaal op de hoogte wie, hoe en wat je wilt bereiken. Tijd om het daarom dus ook in de praktijk te gaan brengen. Zorg echter wel dat je een goede basis hebt. Als je de potentiële klanten wilt gaan benaderen is het ook belangrijk om te zorgen voor een goed fundament.

 

Dat fundament bestaat uit enkele factoren. Aller eerst de website. Anno 2009 is het van groot belang dat je een goede website hebt en dat de content in orde is. Veel bedrijven gebruiken een zoekmachine zoals Google om te kijken wat voor bedrijf zij in het vizier hebben. Bij het grootste deel is dan ook een slechte website meteen de grootste afknapper op een bedrijf. Via de website van MaxServ kunt u het portfolio bekijken om inspiratie op te doen, of te informeren naar de mogelijkheden. Mocht u al een website hebben is het verstandig te controleren of deze helemaal voldoet aan de website checklist. Het publiek is ook gemakkelijk te bereiken via een mailcampagne. Zo kun je de exacte doelgroep selecteren en benaderen. Maar ook is een huisstijl erg belangrijk. Zorg dat de offerte, briefpapier en eventueel promotiemateriaal er professioneel uit ziet. Tegenwoordig vinden klanten het ook erg belangrijk om een persoonlijke binding te hebben. Geef de ontvanger het gevoel dat het materiaal dat ze te zien krijgen speciaal voor hen is gemaakt.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...