In aanloop naar het grote Sinterklaasfeest zal ook op Strategie Online veel aandacht worden besteedt aan de goedheiligman. Heel de week wordt de marketing onder de loep genomen rondom feestdagen zoals Kerst, maar dus ook Sinterklaas. Vandaag een speciale Sinterklaas-editie van ReclameBlik. Sinterklaas komt veel voorbij. TNT Post, Bol.com, ze maken allemaal gebruik van de goedheiligman. Sinterklaas wordt geprojecteerd als het voorbeeld. Onder het idee:´Sinterklaas koopt bij ons, u toch ook´ proberen reclamemakers zieltjes te winnen.
Dit kan op meerdere methoden. Bol.com kiest er voor om Sinterklaas op een leuke manier in beeld te brengen. Met originele commercials met veel humor proberen zij er zo het publiek van te overtuigen om aankopen te doen. Vooral Bol.com gebruikt een bijzondere combinatie van voordelen van hun webshop, de USP (Unique Selling Point), gezonde dosis humor en Sinterklaas in de hoofdrol. Dit zijn de ingrediënten voor een goede reclame.