• RSS
  • Facebook
  • Twitter

goudenloekiDe STER is op zoek naar enthousiaste Nederlanders die als geen ander mensen kunnen imiteren. Op 18 december zal voor de 15e keer de uitreiking plaats vinden van de Gouden Loeki. De grootste reclameprijs van het jaar voor de maker van de leukste, beste of meest bijzondere commercial van het jaar. In aanloop naar deze grote finale, die ook live op de Publieke Omroep wordt uitgezonden, biedt de Ster ook jong talent een unieke kans.

In aanloop naar de verkiezing zal namelijk voor iedereen een mogelijkheid zijn om een goede indruk achter te laten in de reclamebranche. Ster roept alle creatieven op een spoof (persiflage) te maken van één van de commercials die al een Ster Gouden Loeki heeft gewonnen. De boodschap is simpel: maak van een van deze legendarische commercials een eigen, originele en nog leukere versie. De beste inzending wordt samen met het allerbeste reclamewerk van Nederland uitgezonden tijdens de 15e Ster Gouden Loeki-verkiezing op 18 december om 20:30 uur op Nederland 1. Alle informatie over de spoofactie staat op http://www.ster.nl/videospoof.html.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...