We staan aan de vooravond van het grote Sinterklaas Weekend. Het is tijd voor het ultieme weekoverzicht van de afgelopen week. Het laatste nieuws werd ook deze week weer via Strategie Online verspreidt en zorgde zelfs voor een nieuw bezoekersrecord. Ruim 401 unieke bezoekers hebben woensdag een bezoek gebracht aan Strategie Online.
Afgelopen week
De afgelopen week stond Sinterklaas erg centraal op Strategie Online. In aanloop naar het grote Sinterklaas Weekend kreeg de goedheiligman zelfs zijn eigen blogreeks. Maar ook rondom Kerst werd al wat geupdate. Kerstpakketten floppers passeerde zo bijvoorbeeld de revue. Ook bleek dat flirten op kantoor goed is voor de samenwerking en komen er de eerste betaalde Twitter accounts. Ook stonden de jongeren veel in het middelpunt afgelopen week. Zo bleek dat jongeren geen heil meer zien in traditionele media, blijken zij zeer vrijgevig, blijkt sparen onder jongeren weer hot en sturen jongeren massaal naaktfoto’s. Ook maakte Google de populairste zoekwoorden bekend, wil SIDN persoonlijke gegevens beschermen, won NRC Next de Dutch Bloggies en werd er gechanteerd met Hyves informatie. De STER is sinds deze week op zoek naar jong talent, terwijl Symphonica in Rosso te koop is gezet. Daarnaast lijkt er een opkomst voor online tv, blijken stagiairs niet goed voorbereid en stort Bing zich op Maps.
Volgende week
Na het Sinterklaas Weekend kunt u maandag weer lekker ontspannen beginnen aan een nieuwe werkweek. Deze week staat in het teken van websites en CMS systemen. Velen webmasters weten nog steeds niet het grote verschil tussen CMS systemen, wat de voordelen en nadelen er van zijn. Volgende week zal daarom Strategie Online de hele week in het teken staan van CMS. U krijgt exclusieve demo’s te zien van velen CMS systemen, maar leest ook veel informatie over de installatie en werking van zo’n systeem.
De redactie van Strategie Online wenst u allemaal een heel fijn Sinterklaas weekend!