• RSS
  • Facebook
  • Twitter

heinekenVrijdagavond werd tijdens een live-uitzending bekend dat de STER Gouden Loeki 2009 is gewonnen door Heineken. Het Nederlandse publiek heeft massaal gestemd en besloten om de 15e Ster Gouden Loeki aan Heineken te geven. De commercial ‘Walk-in Fridge’ is hiermee de beste tv-commercial van 2009. Heineken staat al jaren bekend om hun goede reclame campagnes. Rondom bijzondere gelegenheden, maar ook met termen als:”Biertje?!”, hebben zij hun merk op de kaart gezet.

Ondanks de velen goede commercials die de bierproducent op zijn naam heeft staan was dit toch pas de eerste Gouden Loeki die het bedrijf won. De commercial is speciaal gemaakt voor de Nederlandse markt. Wegens groot succes is echter de commercial inmiddels over de hele wereld te zien. De humor was ook in de reclame van 2009 van groot belang. De Ster Gouden Loeki Top 5 van 2009 staat namelijk vol van grappige commercials. Dit is de top 5 van 2009:

  1. Heineken met ‘Walk-in Fridge’
  2. Brand met ‘Limburg’
  3. Beter Horen met ‘Suarez’
  4. Bol.com met ‘Zak van Sinterklaas’
  5. Hi met ‘Pokkie Foetsie’
Categories: Actueel, Algemeen, Marketing

Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...