• RSS
  • Facebook
  • Twitter

tv2De tv-sector is dolblij met de huidige weersomstandigheden. In de tijden dat Nederland eindelijk weer eens bedekt is onder een flinke deken met sneeuw, is Nederland toe aan ouderwetse avonden. Een avondje geen YouTube, geen Uitzending Gemist, maar gewoon gezellig met het de hele familie bij de openhaard naar de tv kijken. En dat was enorm goed te zien aan de kijkcijfers. Deze schoten namelijk omhoog!

Deze hoge kijkcijfers zorgen er ook weer voor dat alle Nederlandse zender het jaar mooi afsluiten. Met de kijkcijfers scoren zij namelijk bij de adverteerder. Echter blijft ook goed zichtbaar dat niet alle zenders mee zijn gestegen. Vooral de Publieke Omroep scoorde enorm gisteravond met zijn programma’s, terwijl RTL en SBS ver achter blijven in hun marktaandeel. Het best bekeken tv-programma van de afgelopen week was het NOS Journaal van zondagavond. Ruim 3.370.000 kijkers wilde de berichtgevingen volgen  over de sneeuwval. En deze hoge kijkcijfers houden maar aan. Gisteren keken er namelijk 2.597.000 kijkers. Maar ook programma’s als TROS Radar en KRO Memories scoren richting de 2 miljoen kijkers!


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...