• RSS
  • Facebook
  • Twitter

vuurwerk“Je bent een runt als je met vuurwerk stunt.”, de bekendste slogan van de Stichting Consument en Veiligheid zal ook dit jaar weer zijn vuurwerkcampagne lanceren. Momenteel hebben al meer dan een half miljoen mensen de afgelopen twee weken de filmpjes gezien in de nieuwe vuurwerkcampagne. De campagne heet dit jaar ‘Shithappens’ en wordt voornamelijk via het Internet verspreidt.

En hiermee heeft ook de Stichting Consument en Veiligheid dus duidelijk gekozen voor online marketing. In één van de filmpjes is te zien hoe er iemand uit ziet tijdens een operatie. In deze operatie wordt iemand geholpen aan oogletsel. Volgens de Stichting is dit de beste manier om tieners te bereiken en ook aan te laten spreken. De meeste ongelukken worden door tieners veroorzaakt. Jaarlijks wordt aandacht besteedt aan het gebruik (of misbruik) van vuurwerk. Dit jaar wordt vooral veel aandacht gegeven aan het feit dat vaak andere mensen slachtoffer worden. Vorig jaar werden er tijdens de jaarwisseling ongeveer 800 slachtoffers binnen gebracht op de Spoed Eisende Hulp. Voornamelijk ging het om oogletsel.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...