• RSS
  • Facebook
  • Twitter

SEO in 2010

Posted by Henri 1 Comment

zoekmachinesOp het Internet lijkt de recessie inmiddels al lang weer verleden tijd. Meer volume, zoekopdrachten, data, verbindingen, meer advertenties en aanbiedingen en velen malen meer media. Bedrijven hebben in 2010 massaal een budget vrij gemaakt voor online marketing.

Het gebruik van online marketing kan in alle soorten en maten en is hiermee niet alleen meer weggelegd voor grote bedrijven. Online marketing is voor iedereen van toepassing. Helaas zit er wel één heel groot verschil tussen het budget van online marketing van de kleine en middelgrote bedrijven in vergelijking tot de grote bedrijven. Kleinere bedrijven besteden hun budget aan AdWords en advertising. Een effectieve methode om aan bezoekers te komen, maar tegelijk is deze methode erg duur. “Elke euro die wordt besteedt aan AdWords en dergelijke advertenties op Google wordt weggegooid in een bodemloze put. Alleen de bezoeker krijg je er voor terug, waarna de euro dus weg is.”, zo geeft online mediabureau MaxServ aan. De grotere bedrijven weten al precies hoe ze online marketing moeten voeren. “Grotere bedrijven lopen al ver voor op andere ondernemingen. Zij gebruiken het budget voor optimalisatie. Elke euro die daaraan wordt uitgegeven is goed geïnvesteerd en komt dubbel terug!”, zo zegt een medewerker van MaxServ. MaxServ B.V. biedt zelf de klanten ook uitgebreide optimalisaties aan. Zoekmachine optimalisatie, ook bekend als SEO, is de toekomst. Maar ook MaxSEO Targetter wordt steeds populairder. “MaxSEO Targetter is alsware het ontwikkelen van een vangnet voor bezoekers door met kleine pagina’s puur geconcentreerd op enkele zoekwoorden te gaan optimaliseren met één of meerdere minisites.”, zo wordt verder aangegeven.

One Response so far.

  1. [...] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Tonny de Jong, MaxServ B.V. Giessen. MaxServ B.V. Giessen heeft gezegd: Nieuw Online Strategie Artikel: SEO in 2010 http://bit.ly/8RBjFs #strategieonline [...]


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...