• RSS
  • Facebook
  • Twitter

HyvesDe oranjekoorts blijft met de legendarische overwinning op Brazilië maar voort zetten. Sinds vrijdag zijn ook de Nederlandse social media compleet oranje gekleurd. Het vriendennetwerk Hyves merkte goed wat de impact was van de wedstrijd tegen Brazilië.

Een woordvoerster van Hyves laat weten:“Onze alarmbellen in het systeem gingen rinkelen toen Nederland scoorde. Het aantal pageviews per seconde daalde zo sterk dat onze server dacht dat het systeem eruit lag.”. Vlak na het doelpunt gingen de alarmbellen weer rinkelen. “Na dat doelpunt steeg het verkeer op de site explosief”, zo liet de woordvoerster weten. Honderden berichten werden per seconde op Hyves geplaatst met daarin de eerste recensies op de wedstrijd. Maar de wedstrijd blijft een hot item. Ruim twee dagen na de overwinning blijft het meest besproken onderwerp de wedstrijd. Ook op Twitter is er heel wat oranje getwitterd. Op Twitter blijft Hup Holland Hup een populair topic. Via diverse topics uitten miljoenen twitteraars hun vreugde bij het scoren van Wesley Sneijder.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...