Het WK is een ideaal marketinginstrument. Heel het volk leeft mee met de gebeurtenissen op het veld. Voor velen bedrijven ideaal om hier op in te spelen. Voor veel bedrijven is het erg lastig om steeds innovatief en vernieuwend op dit WK in te spelen. Brandwijk en Promo.nl hebben echter een nieuwe methode ontwikkeld.
Na elke gespeelde wedstrijd van Oranje verschijnt er een nieuwe BOB. BOB staat voor Brandwijk Oranje Bulletin. Een leuk bulletin die uiteraard zeer oranje is gekleurd. Na iedere overwinning krijgen de klanten en geïnteresseerden zeer leuke aanbiedingen. Van vuvuzela’s tot toeters, maar ook de champagne voor de finale staat al klaar. Dit allemaal voor hele leuke interessante prijzen. Hiermee levert Brandwijk een prachtig voorbeeld van hoe interessant online marketing kan zijn. Inspelen op de actualiteit, inspelen op de markt en met één vinger op de knop door middel van een mail-campagne exact je doelgroep weten te bereiken. De meeste zullen het bedrijf Brandwijk kerstpakketten voornamelijk kennen van de kerstpakketten. Jaarlijks maken duizenden bedrijven gebruik van een kerstpakket van Brandwijk. Op deze ludieke methode weet Brandwijk zich toch weer goed in de aandacht te brengen onder de klanten en geïnteresseerden en worden zo ook de overige diensten in het zonnetje gezet.
[...] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Luuk van Raaij, MaxServ B.V. Giessen. MaxServ B.V. Giessen heeft gezegd: Nieuw Online Strategie Artikel: Innovatief met het WK http://bit.ly/9bdFGD #strategieonline [...]