• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Vandaag verspreid zich via Twitter en andere social media een opmerkelijke YouTube marketingvorm. Het lijkt op een gewoon normaal filmpje, maar al snel blijkt dat deze interactieve vorm iets heel anders is. YouTube is samen met de adverteerder op een zeer ludieke en creatieve wijze aan de slag gegaan, door het uitwerken van een online strategie wordt de campagne door miljoenen mensen wereldwijd bekeken.

Zelf ook over oordelen? Klik hier om de nieuwe campagne te bekijken.


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...