• RSS
  • Facebook
  • Twitter

SNS Bank start vanaf vandaag met een nieuwe campagne: ”SNS Bank van ons allemaal”.
Met deze campagne wil de SNS Bank ”letterlijk door de ogen van haar klanten laten zien dat zij een menselijke bank is, met toegankelijke dienstverlening en eenvoudige financiële producten en diensten,” dit zegt het persbericht. De nieuwe corporate campagne is ontwikkeld door KesselsKramer, de klant moet op een positieve en onderscheidende manier centraal staan.

De nieuwe campagne van SNS Bank komt na een periode waarbij de dienstverlening op veel punten verbeterd is, zegt het persbericht.
Arie Koornneef, de marketing directeur zeg; ”We zijn toegankelijker, eenvoudiger en menselijker geworden. Een bank met meer in plaats van minder mogelijkheden.”
Ook hebben ze de website verbeterd. De site is als enige financiële website in Nederland ‘drempelvrij’, dit houdt in dat de site met mate toegangelijk is voor (visueel) gehandicapten.

SNS Bank heeft naast investeringen in de distributiekracht ook het productassortiment makkelijker gemaakt.
Koornneef: ” Het assortiment voor onder meer sparen en verzekeren is overzichtelijker en transparanter geworden. Zo hebben we het aantal spaarvarianten teruggebracht naar zes.”

Ook houdt SNS Bank al enige tijd nauw contact met haar klanten. Dit doen ze via een klantenraad, online SNS Community en een continue online klantentevredenheidsonderzoek.
Koornneef: ” De reacties hieruit zijn zeer waardevol en dragen er aan bij dat klanten bij SNS Bank zelf bepalen hoe, waar en wanneer zij hun bankzaken regelen. Sommige klanten hebben behoefte aan hulp of advies. Daarvoor kunnen zij terecht bij onze adviseurs in het groeiende aantal winkels. Deze collega’s geven daarbij ook internetcursussen voor klanten die graag de overstap naar internetbankieren willen maken, maar dat nog niet kunnen.”


Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...