• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Dit jaar is Coca Cola voor de elfde keer op rij het meest waardevolle merk wereldwijd. Coca Cola is op dit moment maar liefst 70,5 miljard dollar waard. Bedrijven als Apple, Google en Blackberry doen het ook erg goed, zij laten procentueel de grootste stijgingen zien.

Met een waarde stijging van 2% blijft Coca Cola dit jaar op nummer 1 staan in de lijst met meest waardevolle merken. IBM volgt Coca Cola met een waarde van 64,7 dollar. Microsoft is momenteel 60,9 dollar waard en staat daar mee op de derde plaats. Opvallend is dat Harley-Davidson(-24%) samen met Toyota(-16%) het meest in waade dalen.

In de top honderd meest waardevolle merken zijn drie Nederlandse bedrijven te vinden, Philips (42), Shell (81) en Heineken (93).

Categories: Actueel, Algemeen, Marketing

Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...