• RSS
  • Facebook
  • Twitter

Uniek zijn

Posted by Henri 0 Comment

Al bij het uitwerken van uw concept en het ontwikkelen van uw nieuwe organisatie, is het van groot belang om al rekening te gaan houden met de verkoop. Hoe gaat u uw product of dienst aan de man/vrouw brengen? Er moet worden nagedacht over goede verkoopargumenten.

Goede verkoopargumenten zijn vooral punten die uw product uniek zijn. In marketingtermen noemen we dit de USP. Het Unique Selling Point. Dit is het punt dat u onderscheid van alle andere organisaties en bedrijven. Waarom moet een bedrijf of klant juist voor u kiezen, en niet voor de concurrent?

Het verstandigste is om deze USP goed te verwerken binnen uw plan van aanpak en zelf goed in beeld te hebben wat uw kansen zijn op de markt, en hoe u denkt deze markt te gaan veroveren.

Categories: Advies, Ondernemen

Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...