• RSS
  • Facebook
  • Twitter

AnalyseerBekijk het resultaat. Hebben de wijzigingen succes gehad? En heeft u uw doel bereikt?

Na de verbeterpunten te hebben uitgevoerd kunt u een goed beeld krijgen wat hier de resultaten van zijn. Analyseer de website opnieuw en maak rapportages van uw bezoekers. Zo kunt u per maand in beeld brengen of de bezoekersaantallen blijven stijgen, en wat het weigeringspercentage is. Het weigeringspercentage zijn alle bezoekers die op uw website niet verder kijken dan de instappagina, en dus niet hebben gevonden wat ze zochten. Bekijk de gemiddelde bezoekduur, en ook belangrijk is om het conversieratio te bekijken. Dit is het aantal percentage bezoeken dat naar aanleiding van uw bezoeken ook daadwerkelijk een product koopt of klant wordt. Bijvoorbeeld u hebt 100 unieke bezoekers, waarvan 10 personen een contactformulier invullen. Dan is uw conversieratio 10%.

Kortom: waren de veranderingen voor u verbeteringen, en was het succes?

Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...