• RSS
  • Facebook
  • Twitter

ResearchDoe goed research, bekijk wat u momenteel heeft. Voldoet het aan uw edigen eisen? Denkt u dat uw bezoekers de informatie vonden die ze zochten op uw site?

Stilstand is achteruitgang. Daarom is het heel belangrijk om steeds bezig te zijn met veranderingen, verbeteringen en innovaties. Dat geldt dus ook voor de online markt. In het razendsnel tempo waarin deze markt zich ontwikkelt is het dus erg belangrijk om niet stil te blijven staan! Een belangrijke reden om dus goed te kijken naar wat u momenteel heeft op die markt, en wat daar eventueel aan veranderd en verbeterd kan worden.

Begin met research. Kijk goed naar wat u wilt bereiken met uw website, en stel daarbij een doelgroep vast. Wie wilt u gaan bereiken? In de post online strategie samenvatting gaan we hier verder op in.
Vervolgens is ook een goede website scan en website checklist noodzakelijk. Deze scan bekijkt uw systeem dat u gebruikt. Maar ook een bezoek analyse is zeer effectief. Bekijk de bezoekersaantallen, en hoeveel effectieve gebruikers uw website heeft. Hoeveel bezoekers komen er terug? Maar ook is het belangrijk om zelf te weten hoe de bezoekers over uw website denken. Dit kunt u in kaart brengen door middel van bijvoorbeeld een online enquête.

Als u goed onderzoek heeft gedaan naar uw website, wat u momenteel al heeft, u weet op welke groep u zich wilt richten en er ook een bezoek analyse heeft plaats gevonden, heeft u genoeg in kaart gebracht. Door goed naar de negatieve punten te kijken kunt u daar verbeterpunten uit halen.

Populair

sbs6

Is Nederland SBS-mar

In 2006 werd SBS een serieuze concurrent binnen omroepland toen ...

Exclusief interview

Dagelijkse leven Onze bezoekers waren voornamelijk erg geïnteresseerd in de personen ...

ReclameBlik: Bier

We beginnen bij de marktleider van de biermarkt. Heineken. Heineken ...

Positiviteit: Mannen

We nemen weer even de bouwvakkers als voorbeeld. Zij staan ...

Welkom op het Strate

Anno 2009 is het hebben van alleen een website niet ...